Wii Games Downloaden Op Harde Schijf, mashallah ek tha tiger video download
856daf6e11 Heeft iemand enig idee hoe dat komt?Gigantische ransomware-aanvalHet makkelijkst is dat je na een half uurtje terug komt maar als je wilt wachten is dit natuurlijk geen probleem! Zoeken WhatsApp ons 06 - 13 96 35 63 ServiceHandleidingen Downloads Leussink Ombouw Service - Alle rechten voorbehouden Disclaimer Sitemap Back to Top kies voorkeuren .klik verder op apparaten en ga vervolgens eens na of hier het vinkje aanstaat bij automatischeGigantische ransomware-aanval
Start op de Wii de USB Loader (met USB Loader GX werkt het zeker) Doe dan de DVD met het spel in de WiiIk heb inmiddels monopolystreets er weer afgehaaldWe zijn dan ook blij met elke Donatie .** Met citaat reageren Send PM 05-12-2012,19:46 #3 george19 Bekijk profiel bekijk forum berichten Privebericht Junior Member Lid sinds Jan 2008 Berichten 2 Allereerst bedankt voor de geweldige postsClear editor Insert other media Insert existing attachment Insert image from URL Desktop Tablet Phone Submit Reply Sign in to follow this Followers 1 Gisteren, 22:37 deze is ook geschikt voor de Windows 8 de Windows 10 systemen worden als veilig bestempeld .waarschijnlijk is deze dus al voorzien in de Windows10 Gigantische ransomware-aanvalWBFS Manager: alleen als je HDD WBFS kunnen er alleen maar Wii spellen op, geen andere data Quote Share this post Link to post Share on other sites Flemming 0 Full Member Members 0 48 posts Posted October 15, 2011 wat mss ook interesant is er bij zetten hoe je wfbs spellen kan toevoegen aan je harde schijf want er zijn steeds meer spellen dieje in wbfs formaat kan downloaden en wbfs manager kan alleen iso's toevoegen en met de wii back up manager lukt et het ook niet altijd ik heb er nog maar 2 succesvol op gekregen die werken Quote Share this post Link to post Share on other sites ThijsGa je de externe HDD ook gebruiken voor andere doeleinden? Dan kan je altijd groter nemen! Deze tutorial werkt namelijk ook met 2TB!Robke-44 (infoteur), 08-01-2011 11:51 #28 Wie kan mij helpen, heb de wii laten ombouwen door een chip en wil graag de spellen via de hd schijf spelen wat moet ik doen voor het voor me kaar te krijgen groetjes:-pVervolgens vul je bij 'Inactive' de externe harde schijf in, bijvoorbeeld 'E', indien deze in slot E zit
Kalaolr replied
434 weeks ago